Kunnen we je ergens mee helpen?

Contactformulier

Veel gestelde vragen

1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd van je bestelling bedraagt gemiddeld 4 tot 8 werkdagen. Indien dit om welke reden dan ook niet mogelijk is, nemen wij contact met je op. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een bevestiging met een Track & Trace-code om je pakket te volgen. 

2. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Als je niet tevreden bent met je bestelling, kun je die binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Meld je retour aan in onze webshop en vraag een retourlabel aan. Zodra je het retourlabel hebt ontvangen, kun je het pakket terugsturen. Zorg ervoor dat het product onbeschadigd en in de originele verpakking zit. Na ontvangst van de retourzending, zullen wij het aankoopbedrag zo snel mogelijk terugstorten.

3. Welke betaalmethoden accepteren jullie?

In onze webshop kun je betalen met iDEAL. Je rekent af in de vertrouwde mobiel bankieren-app of internetbankieromgeving van je eigen bank.

4. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Zodra je order geplaatst is, gaan we direct met je bestelling aan de slag. Het is daardoor niet mogelijk om een bestelling online nog te annuleren. We willen graag met je meekijken, om te bekijken of we nog iets kunnen aanpassen of wijzigen. Neem contact met ons op via webshop@molenaar.nl.

5. Hoeveel kost een bezorging?

Voor alle bestellingen bedragen de verzendkosten €6,95. Bestellingen vanaf €30,- is verzending gratis. Wij verzenden onze pakketten met PostNL. Als je op het moment van leveren niet thuis bent, probeert de vervoerder het pakket eerst bij buren aan te bieden. Mocht dit ook niet lukken wordt het pakket voor een tweede keer aangeboden op een later tijdstip.

6. Hebben jullie altijd alles op voorraad?

Natuurlijk streven wij ernaar om alles zo snel mogelijk te leveren. Gelukkig lukt dit in de meeste gevallen ook. Mocht er iets niet zijn, dan houden we jou uiteraard op de hoogte en geven we een seintje wanneer het product weer op voorraad is.

7. Leveren jullie naar het buitenland?

Nee, wij leveren niet naar het buitenland.

8. Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Onze klantenservice is bereikbaar via webshop@molenaar.nl.